تجربه های هنری
تجربه های هنری

تجربه های هنری

رومیزی قلاب بافی

سلام دوستای گلمون


امروز براتون تصویر یک رومیزی قلاب بافی زیبا رو که بافتیم براتون می ذاریم. اگر که تمایل داشتین نقشه و الگوشو هم براتون خواهیم گذاشت.














نظرات 9 + ارسال نظر
صدیقه یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 13:02 http://khooneyema.ir/

سلام عالی بود

الی یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 17:34 http://pastelgachi.blogfa.com

خیلی زیبا شده آفرین به شماها

مرسی الی جان چشماتون زیبا می بینه

s شنبه 14 تیر 1393 ساعت 13:17

کاش اندازه شو می گفتین و اینکه چقدر وقت برده تا آماده شه

عزیزم حدودا قطرش 100 سانتی متره و اگر که در روز 2-3 ساعت وقت بذاری تقریبا 3 هفته ای آماده میشه

elina جمعه 13 تیر 1393 ساعت 17:03

خیلیییی قشنگه. چقدر کار برده!!!!
دستتون درد نکنه خیلی وبلاگ خوبی دارین

سمیه جمعه 13 تیر 1393 ساعت 07:51

سلام، میشه لطفا آموزش هم بدی؟ من قلاب بافی بلد نیستم. میخوام یاد بگیرم، رومیزیتون منو به وجد آورد....

سلام عزیزم

خیلی خوشحالیم که به قلاب بافی علاقمند شدی
برای بافتن این رومیزی اول باید اصول زدن زنجیره و پایه کوتاه و بلند رو یاد بگیری. تا چند روز آینده تصاویر آموزش از روی کتاب قلاب بافی و الگوی کار رو براتون می ذاریم

elham جمعه 13 تیر 1393 ساعت 01:25

وای خیلی خوشگله.لطفا زودتر الگوشو بذارین.مرسی

سلام عزیزم

باشه حتما کتابشو تو وسایلام گم کردم پیداش کنم عکسشو می ذارم

خاطره پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 20:46 http://honar-irany.blogfa.com

سلام دوست خوبم وبلاگتو دوست داشتم و ممنون که به من سر زدید
من هم مایل به تبادل لینک هستم و شما اولین پیوندی من هستید چون من از هر وبلاگی خوشم نمیاد چون اکثرا کار خودشون نیست و همه از هم تقلید میکنن و من فقط با کسی تبادل لینک میکنم که خودش هنرمند باشه نه فقط یه وبلاگ نویس
موفق باشد

سلام خاطره جان

ما ادعای هنرمندی نداریم اما خب تصاویری که می ذاریم صرفا تجربه های هنری هست که خودمون تو اوقات فراغت انجام دادیم. حالا بعضیاشون جدیدترن و بعضیاشون مال سال های پیش هستند. کاملا با شما موافقیم که افراد باید تصاویر کارهای خودشونو تو وبلاگهاشون بذارن. ممنون از لینکت عزیزم

مریم پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 18:37

سلام، دستتون درد نکنه، میشه لطف کنید الگوی این رومیزی رو بذارین. با تشکر از وبلاگ زیباتون

سلام گلم

باشه عزیزم می ذاریم براتون

شراره پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 17:28

چقدر زیبا، خوش به حالتون که اینقد هنرمندین

سلام عزیزم

مرسی از محبتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد